мр Сандра Дабић
Мр Сандра Дабић је музички педагог са дугогодишњим искуством у настави солфеђа на свим нивоима музичког образовања (МШ „Јосип Славенски“, 2000; МШ „Ватрослав Лисински“, 2019, Београд).
Дипломирала је на Факултету музичке уметности у Београду, на Одсеку за општу музичку педагогију, где је 2000. године одбранила дипломски рад под насловом Стручни и психолошки аспект припреме педагога за наставу солфеђа. Магистрирала је 2004. године на истом факултету, из области Mетодике наставе солфеђа, са тезом Питање оправданости примене нумеричког оцењивања у музичком образовању (Оцењивање: вредновање или мерење). Докторске академске студије, модул Музичка педагогија, уписала је 2020. године на истом факултету.
Од 2001. године била је запослена на Филолошко-уметничком факултету Универзитета у Крагујевцу, на Одсеку за музику, где је радила у звањима Aсистент-приправник (2001), Aсистент (2004) и Доцент (2005) за област Солфеђо и Методика наставе солфеђа, уз активан допринос развоју наставних програма и педагошке праксе.
Од 2021. године запослена је као Асистент за ужу научну област Mузичка педагогија на Факултету музичке уметности у Београду. Активно учествује у унапређењу наставне теорије и праксе кроз истраживања иновативних приступа у развоју музичке писмености и аудитивне перцепције.
У свом научном и стручном раду континуирано се бави питањима методике наставе солфеђа, са посебним освртом на развој аудитивне перцепције и унапређење музичке писмености. Истражује педагошке аспекте рада на диктатима у настави солфеђа, са нагласком на тембровску одређеност и регистарске карактеристике звучног материјала. Посебну пажњу посвећује интердисциплинарним приступима, испитујући везу између аудитивне меморије, когнитивних процеса и методике музичке писмености. Редовно учествује на домаћим и међународним конференцијама, где презентује резултате својих истраживања.
Аутор је публикације Мелодијске етиде (2008), као и коаутор публикација Tembrovska određenost auditivnog opažanja – Diktati sa instrumentima velikog simfonijskog orkestra (Karan & Dabić, 2009). Њени радови објављени су у зборницима и часописима као што су Педагошки форум, Наслеђе, Muzicka pedagogija – izazov, inspiracija i kreacija (SIMPED), и Psychology and Music – Interdisciplinary Encounters, у земљи и иностранству.