Факултет Музичке уметности

Крунослав Бабић, гостујући професор

солиста, камерни музичар и тубиста Загребачке филхармоније, гостујући професор на студијском програму Извођачке уметности, модул Туба

Крунослав Бабић (1976) дипломирао је и магистрирао у класи професора Манфреда Хоперта на Високој школи за музику у Минхену (Немачка).
Сарађивао је и усавршавао се код најбољих светских стручњака на туби као што су: Мел Кулбертсон, Роџер Бобо, Данијел Перантони, Јозеф Бажинка, Волтер Хигерс, Роланд Сентпали.
Током свог боравка у Минхену имао је срећу и прилику да неколико пута сарађује и са чувеним Симфонијским оркестром баварског радија и то под управом једног од највећих диригената данас, Лорином Мазелом.
До сада је био члан Оркестра Хрватске војске, Симфорнијског оркестра ХРТ,  Словенске филхармоније и данас Загребачке филхармоније.
У свом досадашњем раду истакао се као оркестарски музичар, а такође је активан и као солиста и камерни музичар. Солистички је досад наступао са готово свим еминентним ансамбила у Хрватској (Загребачка филхармонија, СО ХРТ, Загребачки солисти, Загребачки квартет, Задарски камерни оркестар, Оркестар Хрватске војске).
Оснивач је и водитељ квартета туба XL, првог такве врсте на овим просторима с којим је у досадашњих више од десет година рада остварио низ запажених наступа у земљи и иностранству, те је освојио и неколико међународних награда (Тајланд, САД).
Више од десет година био је члан Хрватског брас квинтета, а данас је члан међународног изузетно успешног и цењеног квинтета Balkan Brass Connection.
До сада је снимио и неколико носача звука (један у дуету са флаутом који је доживео и прву светску премијеру, те три албума са квартетом XL).
На његову иницијативу настају многа дела хрватских и иностраних стваралаца за тубу, а укоро се спрема да објави и носач звука са делима исклучиво хрватских композитора.
Редован је члан хрватских и међународних жирија. Такође одржава и мајсторске радионице, а активно је укључен и у рад светске тубистичке организације (ITEA) на чијим конференцијама редовно учествује.
Од самог почетка свог рада са тубом трудио се да разбије предрастуде о туби као искључиво оркестарском инструменту, као и да допринесе његовом равноправном сврставању уз остале инструменте.