др ум. Неда Хофман-Сретеновић
Студирала је клавир у класи проф. др х. ц. Арба Валдме на Факултету музичке уметности у Београду, где је дипломирала 1999, и на Hochschule für Musik у Келну, где је завршила студије 2002, као стипендиста DAAD (Deutscher Akademischer Austausch Dienst). Магистарске студије завршила је 2004. на Академији уметности у Новом Саду, у класи проф. Рите Кинке. Године 2015, докторирала је камерну музику у класи проф. Зорице Ћетковић на Факултету музичке уметности у Београду, на тему „Проблеми интерпретације и техничке реализације електроакустичких дела”.
Бави се извођењем савремене музике. Године 2011. основала је Ансамбл за нову музику Градилиште, са којим је од његовог настанка до данас одржала преко 30 концерата у земљи и иностранству (Литванија, Црна Гора, Хрватска, Израел). Са Ансамблом Градилиште 2023. године покренула је и Клавирско такмичење у извођењу савремене српске музике.
Као солиста и камерни музичар, наступала је у Немачкој, Француској, Италији, Грчкој, Македонији, Јужноафричкој републици, Намибији и Боцвани.
Неда Хофман-Сретеновић редовно наступа на Међународној трибини композитора. Премијерно изводи дела реномираних савремених композитора, као и композиције младих аутора. Учествовала је и на фестивалу Композитори у првом лицу, одржаном у Београду 2004. године, као и на фестивалима КОМА и Lasciar vibrare.
Наступала је са Симфонијским оркестром Радио-телевизије Србије, Камерним оркестром Гудачи св. Ђорђа, Београдским гудачким оркестром „Душан Сковран”, Гудачким оркестром „Camerata academica”, као и са женским академским хором Collegium Musicum. Снимала је са Симфонијским оркестром Радио Београда, за ЦД продукцију Музичког информативног центра, продукцију Ансамбла за нову музику Градилиште, и за Музиколошко друштво Србије. Официјелни је корепетитор Међународног такмичења саксофона SAXperience, основаног 2024. године у Београду.
Оснивач је и предавач на предмету Познавање камерне литературе за акустичне инструменте и електронику, под менторством ред. проф. Горана Маринковића. Године 2020. објављена јој је књига под називом Извођење електроакустичке музике, у издању ФМУ Београд.
Запослена је као самостални уметнички сарадник на Катедри за гудачке инструменте ФМУ у Београду.