др Милена Медић
Милена Медић је дипломирала (1995), магистрирала (2000) и докторирала на Катедри за музикологију (2010) у класи др Мирјане Веселиновић-Хофман. На Катедри за музичку теорију је запослена до 1998. године. Поље њеног научног истраживања обухвата вокалну музику од ренесане до данас, савремену српску музику и оперу, а интердисциплинарност приступа укључује историју музичке теорије, архетипско-митску критику, наратологију, херменеутику, семиотику. Добитник је награде Стана Ђурић Клајн Музиколошког друштва Србије за 2020. годину за оригинални научни допринос музикологији са научном монографијом Musica ante oculos: ekfraza i njene vrline enargeia i ekplexis u vokalnoj muzici na razmeđu 16. i 17. veka у издању Факултета музичке уметности, у којој је на основу примарних извора и аналитичких увида изложила потпуно ново гледиште о мадригализмима. Одржала је јавно предавање поводом уручења награде (4. маја 2022). Добитник је три захвалнице за изузетне доприносе и заслуге Факултету музичке ументости (2017, 2018, 2022). Објавила научну монографију Arhetip anime i transformacija stvaralačke svesti od Vagnerove Izolde do Bergove Lulu (2012) и уредила колективну монографију Musica movet: affectus, ludus, corpus (2019). Ко-уредница је колективне монографије Histories and Narratives of Music Analysis (Cambridge Scholars Publishing, 2013). Сарађивала је са научним радовима у публикацијама Факултета музичке уметности, Музиколошког института САНУ, Матице српске, Cambridge Scholars Publishing, часописима Нови звук и Музикологија. Излагала је радове на међународним и домаћим конференцијама. Учествовала је у организацији три међународне конференције Факултета музичке уметности (Music and Narrative, 2011; Musica movet: affectus, ludus, corpus, 2017; Interdisciplinarity of Music Theory: Knowledge of Music between History, Poetics, Theories, and Criticism, 2022). Član je Muzikološkog društva Srbije i Srpskog društva za muzičku teoriju.