др Борисав Миљковић
Борисав Миљковић (Краљево, 1987) завршио је мастер студије на Одсеку за етномузикологију (2012) под менторством др Мирјане Закић и основне студије на Одсеку за дириговање (2015) у класи проф. Бојана Суђића на Факултету музичке уметности у Београду.
У периоду од 2015. до 2020. године радио је као наставник стручних предмета на Одсеку за српско традиционално певање и свирање у МШ „Стеван Мокрањац“ у Краљеву, „Мокрањац“ у Београду и „Корнелије Станковић“ у Трстенику. Био је ангажован као стручни сарадник ЗУОВ-а за израду наставних планова и програма основних и средњих музичких школа за групу етномузиколошких предмета (2018/2019 и 2019/2020).
Дугогодишњи је сарадник КУД-а „Абрашевић“ из Краљева, друштва са којим је остварио бројне награде и признања на фестивалима кореографисаног фолклора и традиционалног стваралаштва.
У фокусу његовог научног интересовања је инструментална пракса Србије и региона у светлу корелативних односа са идентитетским модалитетима. Истраживачки подухват мапирања стилских категорија у оквиру еволуционистичког механизма традиције, демонстрира и на практичан начин кроз свој педагошки рад. Учествовао је на неколико међународних симпозијума представљајући српску органолошку праксу у оквирима светске етномузикологије. Од 2017. године акитван је члан ICTM студијске групе за музичке инструменте.
Један је од оснивача и сарадника Центра за етномузиколошке делатности, који је реализовао неколико пројеката под покровитељством Министарства културе и информисања Републике Србије. Као инструменталиста и стручни сарадник учествовао је на бројним фестивалима, манифестацијама и пројектима уметничког и едукативног карактера, чији је циљ очување и презентација нематеријалног културног наслеђа Србије: КОМА (2014), БЕМУС (2017, 2019), „Едукативна радионица за заштиту фрулашке праксе“ (2017, 2021, 2022, 2023), „Радионицe српског традиционалног певања и свирања на фрули и кавалу“ (2018, 2019), „Фестивал традиционалне музике – Срећко Перчевић“ (2022, 2023), „Музички инструменти Србије“ (2023).
Докторирао је на Катедри за етномузикологију на Факултету музичке уметности у Београду 2025. године са темом Фрулашка пракса у Србији као обележје националног идентитета.