Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

др Јелена Михајловић-Марковић, доцент

Услов

Нема

Исход

Упознавање проблематике изабране уже музичко-теоријске области; Изградња способности примене општих музичко-теоријских знања и увида стечених током студија на ужу област; Усвајање посебних знања и вештина у зависности од специфичности изабраног семинара

Циљ

Упознавање, усвајање и продубљивање знања из изабране уже музичко-теоријске области.

Садржај теоријске наставе

1. недеља: почетно упознавање студената с темом семинара и планом рада 2-14. недеља: предавања, дискусије, самостални рад и сл. у зависности од специфичности изабраног семинара. 15. недеља: сумирање резултата - - формулисање идеје, метода и циљева истраживања, план текста 16-27. недеља: реализација текста у деловима; 28-30. недеља: завршно обликовање текста Усмени испит- презентација и одбрана семинарског рада

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Присуство и активност у току предавања

10

Домаћи задатак (литература)

10

Домаћа задатак (анализе)

10

Формулисање идеје, метода и циљева истраживања, план текста)

20

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Семинарски рад

30

Усмени испит- презентација и одбрана семинарског рада

20

Литература

Деспић, Дејан, Хармонија са хармонском анализом, ФМУ, Београд, 1993.

Деспић, Дејан, Хармонска анализа, Универзитет уметности, Београд, 1987.

Живковић, Мирјана, Хармонија, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд, 2001.

Перичић, Властимир, Развој тоналних система, Уметничка Академија, Београд, 1968.

Дубовский, И... . [и др], УЧЕБНИК гармонии, Музгиз, Москва, 1987.

Мюллер, Теодор, Гармония, Музыка, Москва, 1982.

Холопов, Јуриј, Вежбе из хармоније, Музика, Москва, 1983.

Aldwell, Edward, Harmony and voice leading, H. B. J. College Publishers, New-York, 1989.

Paune D., Kostka S., Tonal harmony, McGraw-Hill, Inc., New-York, 1995.