Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

ма Лука Игњатовић, ванредни професор

Услов

Нема

Исход

Студенти овладавају практичним вештима самосталног и групног рада у џез саставима, као чланови ансамбла, аранжери/композитори за ансамбле. Стичу знање о значајним саставима из историје џеза и њиховим специфичним концептима заједничког музицирања. Студенти овладавају извођењем разноврсних џез стилова.

Циљ

Савладавање свирања у џез саставима. Стицање свести о коришћењу контраста у џез музици. Стилови: свинг, би-боп, хард боп... Студенти стичу способност свирања, компоновања и аранжирања за ансамбле.

Садржај практичне наставе

Рад на репертоару: уче се песме Kurt Rosenwinkela i Mark Tarnera. Акценат на Mark Tarnerovoj музици. Обавезне транскрипције одређених снимака горе наведених уметника. Анализе појединих снимака модерних џез уметника. Рад на репертоару: извођење песама Марк Тарнера, Курта Розенвинкела итд. Израда сопствених аранжмана за (вокално-) инструменталне ансамбле. Рад на репертоару: уче се песме Kurt Rosenwinkela, David Binneya i Mark Tarnera. Акценат на Дејвид Бинејовој музици. Обавезне транскрипције одређених снимака горе наведених уметника. Анализе појединих снимака модерних џез уметника. Рад на репертоару: извођење песама Марк Тарнера, Курта Розенвинкела, Дејвид Бинеја итд. Израда сопствених аранжмана за (вокално-) инструменталне ансамбле.

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Присутност на настави

10

Колоквијум

20

Активност и залагање на настави

10

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Испит – техничка реализација

30

Испит – уметнички утисак

30

Литература

John Coltrane, A Love supreme-Tenor saxophone, Hal Leonard, 2003

John Coltrane, John Coltrane: Giant steps-Tenor saxophone, Hal Leonard, 2004

Sony Rollins, The Best of Sonny Rollins (artist transcription), Hal Leonard Corporation, 2008