Факултет Музичке уметности
Предмет

Услов

Испуњене предиспитне обавезе из Семинара из анализе музичких облика 1 (OHSO1)

Исход

Упознавање проблематике из одабране уже музичко-теоријске области; развој способности, јасног формулисања идеје и циљева истраживања, практичне примене општих музичко-теоријских знања и научне методологије, као и функционалног обликовања музичко-теоријског текста

Циљ

Усвајање и продубљивање знања из одабране уже музичко-теоријске области

Садржај теоријске наставе

1-11. недеља: реализација текста у деловима; 12-14. недеља: завршно обликовање текста обима око 16 страница текста (један табак); 15. недеља: израда верзије текста за јавну презентацију (обима око 7 страница, односно у трајању од 20’) и звучних (евентуално видео) прилога. израда електронске презентације са укљученим аудио и видео прилозима. Испитни захтев: На јавној презентацији обавезно су, поред кандидата и наставника у чијој је класи рађен семинар, присутни по један наставник и студент који, након презентације, дају усмену рецензију семинарског рада

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Активност у току предавања

10

Семинарски рад

50

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Јавна презентација рада (презентациона верзија рада, презентација)

40

Литература

Kohoutek, Ctirad, Tehnika komponovanja u muzici XX veka, Univerzitet umetnosti, Beograd, 1984

Kostelanetz, Richard, Joseph Darby, eds. Classic Essays on Twentieth-Century Music, New York: Schrimer Books, 1996

Popović, Berislav, Muzička forma ili smisao u muzici, Beograd: Clio, Београд: Цлио, 1998

Cook, Nicholas, A Guide to Musical Analysis, London: J. M. Dent & Sons Ltd., 1987

Cvejić, Bojana, Otvoreno delo u muzici (Boulez, Stockhausen, Cage) Beograd: SKC 2004

Stamatović, Ivana, Otvorena muzička forma i izvođenje, Muzička teorija i Analiza, Zbornik radova sa skupa, Sokobanja, 2005, 2007.

A Brindle, Reginald Smith, The New Music (The Avan-garde since 1945), Oxford/New York: Oxford University Press, 1987