Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

др ум. Виолета Панчетовић-Радаковић, редовни професор

Услов

Нема

Исход

Студенти се оспособљавају за рад у музичкој средини, на свим нивоима учења, са крајње профилиране методске позиције.

Циљ

Методика наставе соло певања на Специјалистичким академским студијама има за циљ проширење обима већ стеченог знања и искуства са фокусом на одређени сегмент методске проблематике изабраним од стране студента.

Садржај теоријске наставе

Кроз наставу овог предмета студенти треба да допуне теоријска сазнања из области вокалне педагогије стечена на претходним студијама, способност аналитичког обједињавања сопственог извођачког искуства са достигнућима светске педагогије у овој области и способност да самостално делују на ученике на нивоу основних и средњих школа са којима ће у непосредном контакту радити у току своје педагошке активности. Посебно се обрађују методска питања изабрана од стране студента. Коловијум -  усмена провера знања пређеног градива. Испит се састоји из усменог дела и практичног дела - држања часа.

Садржај практичне наставе

Држање школског часа

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Активност у току предавања

10

Практична настава

20

Колоквијум-и

20

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Испит – усмени део

50

Литература

Špiler Bruna, Umjetnost solo pevanja, Сарајево 1972

Lhotka- Kalinski Ivo, Umetnost pjevanja, Загреб 1975

Garcia M. Комплетна расправа о певачком умећу, 1. 2. Београд, ФМУ 2002

Hjalmar Alberg, Belcanto, Leipzig: Breitkopf & Hartel 1933