Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

др ум. Татјана Милошевић-Мијановић, редовни професор

др ум. Светлана Савић, редовни професор

др ум. Бранка Поповић, ванредни професор

др ум. Драшко Аџић, доцент

др ум. Владимир Кораћ, доцент

Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН

др ум. Татјана Милошевић-Мијановић, редовни професор

др ум. Светлана Савић, редовни професор

др ум. Бранка Поповић, ванредни професор

др ум. Драшко Аџић, доцент

др ум. Владимир Кораћ, доцент

Услов

завршен курс Увод у електронску музику

Исход

Студент је упознат са савременим тенденцијама у продукцији електронске музике. Способан је да помера стандарде у звуку и интерпретацији електронске музике

Циљ

Оспособљавање за продукцију електронске музике

Садржај теоријске наставе

Упознавање са специфичностима и проблемима продукције електронске музике. Анализа снимака, нове тенденције. Снимање и едитовање аудио и МИДИ секвенце за електронску композицију. Узорковање (семпловање) и обрада аудио секвенци. Постпродукција микса електронске музике. Могућност утицаја продуцента на интерпретацију и звучну слику. Простор за иновације у звуку.

Садржај практичне наставе

Снимање и продукција електронских инструмената (софтверских и хардверских). Обрада и монтажа снимљеног материјала. Креативна употреба хардвера и софтвера за обраду звука и манипулација звуком ради добијања нових естетских форми. Постпродукција микса електронске музике. Финализација снимака и креирање продукционог мастера. Завршни испит Практични део: Продукција eлектронске композиције. Усмени део: Образложење практичног рада.

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Активност у току предавања

10

Практична настава

10

Домаћи задаци

10

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Испит – практични део

40

Усмени испит

30

Литература

Douglas, Alan. Electronic music production. London: Pitman Publishing, cop. 1973

Alten, R. Stelnley. Audio in Media, Tenth Edition, Syracuse University, Boston, USA, 2014.

Hofman, Srđan. Osobenosti elektronske muzike. Nota Knjaževac, 1995.