Факултет музичке уметности

2023.

УВОД У ДУБИНСКУ МУЗИЧКУ ПЕДАГОГИЈУ

др Нада О’Брајен

Уредник издања др Гордана Каран

Садржај

Увод

1. Основи појмови аналитичке психологије
1. 1. Енергетски приступ
1. 2. Структурални приступ

2. Репрезентације генерализованих интеракција (РГИ)
2. 1. Коанестезија

3. Огледање
3. 1. Музичко огледање

4. Симбол и симболизација
4. 1. Формирање симбола
4. 2. Човек као музичко биће (homo musicus)

5. Симболизација и игра

6. Од звука ка теорији: Књига постања
6. 1. Осећање настајућег сопства
6. 2. Осећање основног сопства
6. 3. Осећање субјективног сопства
6. 4. Осећање вербалног сопства

7. Теорије курикулума и школски модели у оквиру различитих парадигми
7. 1. Креативност у функционалистичком школству
7. 2. Креативност у хуманистичком школству
7. 3. Креативност у радикалном школству
7. 4. Креативност у антишколском друштву
7. 5. Полазишне основе за приступ курикулуму у Србији

8. Концепт стандарда постигнућа за предмет Музичка култура 
8. 1. Предметне компетенције и повезаност са општим међупредметним компетенцијама
8. 2. Предметни исходи и повезаност са општим и предметним компетенцијама
8. 3. Однос између предметних исхода и наставног програма
8. 4. Однос између предметних стандарда, предметних компетенција и наставног програма
8. 5. О настави усмереној на развој компетенција, остваривање исхода и достизање стандарда
8. 6. Планирање и организација наставе усмерене на остваривање предметних исхода и вредновање процеса и резултата учења са примерима за сваки разред
8. 7. Препоруке за наставу и примери наставних активности за основну и средњу школу
8. 8. Препоруке за наставу Музичке културе и примери наставних активности за средњу школу
8. 9. Вредновање процеса и резултата учења – опште напомене

9. Дубинска музичка педагогија: мапирање области истраживања

Уместо закључка

Коришћена литература