Извођењe електроакустичке музике, Неда Хофман-Сретеновић
САДРЖАЈ
Реч аутора
A word from the Author
Терминологија и историјат
Проблематика извођења електроакустичких композиција
Проблематика тумачења записа електроакустичких композиција
Начини вежбања са електроником, формирање интерпретације
Два типа односа између инструмен(а)та/гласова и електронике
Вештина слушања електронике
Способност извођачевог уодношавања са електронском деоницом
Техничке појединости везане за набавку и коришћење опреме потребне за извођење композиција са електроником
Свирање дигиталног инструмента
Неслагање визуелне и тактилне компоненте са звучном
Симултано свирање дигиталног и акустичног инструмента
Зависност од електронских апарата
Начин на који се обавља акустичка проба концертне сале
Улога инжењера звука у процесу јавног извођења
Студијско снимање електроакустичких дела
Доступност партитура електроакустичких дела и непотпуност информација о деоници електронике; неопходност сарадње са композитором
ПРИЛОГ – Приказ формирања интерпретације одабраних композиција, сугестије за вежбање
Срђан Хофман: Концертантна музика за клавир, 13 гудача и електронику
Срђан Хофман, Дуел за клавир и живу електронику
Светлана Савић, Сонети за женски глас, виолончело, клавир и електронику
Срђан Хофман, Знакови за флауту, виолончело, клавир и живу електронику
Александар Перуновић, Hommage à Czerny
Закључак
Conclusion
Литература
Биографија
Biography