Faculty of Music

Milana Stojadinović-Milić, MMus

Professor in the artistic field of Composition - compositional-technical disciplines
+381 63 88 22 664

Милана Стојадиновић-Милић (1962,Београд) композитор, магистар уметности, Факултет музичке уметности у Београду. Редовни професор на Катедри за композицију ФМУ. Члан Удружења композитора Србије.

Значајнија дела:
Симфонијска: Мимикрија, Аурора бореалис-симфонијска слика, Duo simbolico (клавир и симфонијски оркестар)
Камерна: дувачки квинтет Калеидоскоп, гудачки квартети Мелодија и Рок-џез-рол етида на распродаји, Еол (три виолончела), Neoromantico 1 (флаута, виолина,клавир), Neoromantico 2 (кларинет, виолина, клавир), Dream (флаута и клавир), Соната за виолину и клавир, Tango per tre (виолина, виолончело, клавир) Танго сентиментал (виолина, бандонеон, контрабас, клавир)…
Вокална: Сузе циклус десет минијатура (сопран, алтфлаута,клавир), Исечак међувремена (сопран, флауту,клавир), Песме о сну вокални циклус (сопран и клавир), Плава песма и Предосећање (мецосопран и клавир).
Клавирска: Небо над Студеницом-мозаик за Јелицу, Свита , композиције за ученике основних и средњих музичких школа – Тајни агент са Тимпаниуса-мини рапсодија, И би светлост!, Рок-џез-рол етида, Шопенеса, Првозвани…
Извођења: концерти, радио и телевизијски програми, фестивали (БЕМУС, Челофест, Међународна трибина композитора, Музика у Србији, Музички биенале, Трибина музичког стваралаштва Југославије, Нови танго после Пјацоле) у Србији, Хрватској, Словенији, Републици Српској, Бугарској, Грчкој, Француској, Италији, Немачкој, Холандији, Великој Британији. Снимци дела на компакт дисковима у земљи и иностранству и у оквиру међународног пројекта Contemporary Music From the Balkans.

Добитница десет награда за композиторски рад на конкурсима, међународним закмичењима и трибинама у земљи и иностранству.
Њена биографија уврштена у девет издања лексикона Who is who in Classical musicбританске издавачке куће Europa Publications.
Аутор теоријских радова Четири духовна стиха Марка Тајчевића-снага призме у преламању модалног и тоналног и Хармонска анализа као стваралачки процес-метод Дејана Деспића.