Faculty of Music
Предмет

Наставници на часовима предавања

др Анђела Микић, предавач ван радног односа

Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН

др Анђела Микић, предавач ван радног односа

Услов

нема посебних услова

Исход

1) разумевање обухвата и специфичности области односа с јавношћу у музичкој индустрији; 2) усвојена знања о изградњи идентитета, имиџа и репутације уметника и организације у музичкој индустрији; 3) развијене вештине креирања кампање односа с јавношћу уз уважавање постављених циљева, расположивих ресурса, трендова на тржишту и специфичности циљне групе; 4) савладане вештине писане и усмене комуникације са циљним јавностима; 5) усвојена знања о различитим активностима које се могу спровести у оквиру односа с јавношћу у музичкој индустрији; 6) познавање савремених трендова у пракси односа с јавношћу у музичкој индустрији заснованог на анализираним примерима

Циљ

Циљ предмета је подизање нивоа свеобухватног знања студената о начину функционисања музичке индустрије и маректиншких активности које су на располагању академским музичарима у процесима стварања, комуникације и испоруке вредности

Садржај теоријске наставе

Теоријска настава На почетку курса, студентима ће бити представљене специфичности односа с јавношћу као делатности која се реализује кроз различите видове комуникације са циљним јавностима, без директног плаћања простора у медијима. Након тога биће анализиран процес стратешке комуникације односа с јавношћу у музичкој уметности, који би требало да доведе до изградње односа између уметника или организације из области музичке уметности и циљних јавности. У оквиру овог процеса детаљније ће бити разматран области које се односе на идентификовање и анализу циљних јавности, изградњу идентитета имиџа и репутације, избор традиционалних и дигиталних канала комуникације са циљним јавностима и етичност у односима с јавношћу. Поред тога биће идентификоване специфичности кампања односа с јавношћу за различите потребе, као што су нпр. промоција новог издања, концерта и других активности везаних за музику.

Садржај практичне наставе

Практична настава Упоредо са анализом концепата у оквиру теоријске наставе, студентима ће бити представљени одговарајући примери из музичке индустрије, укључујући њихову критичку анализу и закључивање. У оквиру радионица студенти ће имати прилику да развијају одговарајуће елементе идентитета и креирају кампање односа с јавношћу на одабраним примерима у области музичке индустрије.

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

активност у току предавања

20

практична настава

50

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Усмени испит

30

Литература

Филиповић В, Костић-Станковић М (2014). Односи с јавношћу. Београд: Факултет организационих наука.

Baskerville D, Baskerville T (2017). Music business handbook and career guide. SAGE Publications.