Предмет
Наставници на часовима предавања
др Ивана Перковић, редовни професор
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
др Ивана Перковић, редовни професор
ма Дуња Савић, истраживач-приправник
Услов
нема претходних услова
Исход
Након успешно завршеног модула студенти ће моћи да објасне значај музичког предузетништва и пројеката за развој њихове будуће професионалне каријере. Студенти ће бити способни да сажето изнесу сопствено мишљење о односу између предузетничког приступа и других начина бављења струком у друштву, да сачине професионалну биографију, једноставну верзију бизнис плана и пројектне пријаве.
Циљ
Стицање знања о основама музичког предузетништва у областима везаним за реализацију професионалне каријере и рад на пројектима. Разумевање значаја планирања професионалне каријере у области музике и стицање знања о одрживим концептима пројеката. Оваладавање основним вештинама потребним за предузетнички приступ струци.
Садржај теоријске наставе
Шта је музичко предузетништво? Основни начини представљања музичара у писаној и у усменој форми (биографија, CV, мотивационо писмо, препоруке); Основни начини промовисања музичара; Базичне стратегије повезивања са публиком и другим циљним групама; Основе бизнис плана и SWOT анализе; Музика, иновације и друштвена заједница – студије случаја; Пројектно финансирање и планирање пројеката; Процес пријављивања и реализација пројекта – студије случаја; Дисеминација и одрживост пројекта.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Усмена презентација сажетог бизнис плана
20
Писана верзија сажетог бизнис плана (до 2 странице)
30
CV
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
усмени испит
30
Литература
Beeching Angela, Beyond Talent: Creating a Successful Career in Music, New York, Oxford University Press, USA 2010 (second edition).
Cutler David, The Savvy Musician, Pittsburgh, PA: Helius Press, 2010.
Deliège Irène and Wiggins Geraint (eds.), Musical Creativity: Multidisciplinary Research in Theory and Practice, Andover, Psychology Press, 2006.
Ricker, Ramon. Lessons from a Street-wise Professor: What You Won’t Learn at Most Music Schools. Fairport, N.Y.: Soundown Inc., 2011.
Weber William (ed.), The Musician as Entrepreneur 1700-1914: managers, charlatans and idealists, Bloomington, Indiana University Press, 2004.